اقامحمداقامحمد، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

عزیز دل مامان و بابا

پسرگلم 100روزه شد

1392/12/27 9:11
نویسنده : مادری
490 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم خیلی بامزه شدی دوست داری باهات حرف بزنم توهم توچشام نگاه کنی باصدای بلندبخندی وقتی به پهلومیذارمت میخوای غلت بزنی که من کمکت میکنم بعدچندلحظه که روی شکمی خسته میشی میخوای برگردی راستی وقتی تنهات میذارم باخودت حرف میزنی من نمیدونم چی میگی خلاصه خیلی شیرین اماشیطون شدی فقط خوب شیرنمیخوری دوست داری اطراف رانگاه کنی این روزاباهم بیرون میریم برات لباسای خوشگل عیدی خریدم که اولین فرصت عکسشون رامیذارم من وبابایی خیلی دوست داریم .ماچماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

امیرحسین سلطانی زرندی
27 اسفند 92 22:24
سلام ماشالله به آقا محمدتون. ممنون که منو لینک کردین. من هم شمارو لینک کردم. التماس دعا
مادری
پاسخ
سلام خانمی ممنونم
مامان ماهان مهدیه
23 فروردین 93 9:52
سلام خاله جون سال نو مبارک پس مامان کی عکسای جدیدت آپ میکنه .
مادری
پاسخ
سلام عزیزم چشم اولین فرصت
امیرحسین سلطانی زرندی
29 فروردین 93 16:35
سلام هزار ماشالله به آقا پسرتون.ممنون که کا رو لینک کردین.با نام آقا محمد شمارو لینک کردم.